-
Najpierw znajdź wybrany rodzaj naprawy na naszej stronie internetowej. Jeśli nie jesteś pewien,
co jest nie tak z urządzeniem, nasi technicy mogą zdiagnozować problem za Ciebie.
-
Następnie zamów i zapłać za naprawę na naszej stronie internetowej. Gdy to zrobisz,
otrzymasz potwierdzenie zamówienia z jego numerem, który należy dołączyć do przesyłki.
-
Zapakuj bezpiecznie urządzenie i wyślij na adres:
MyTrendyPhone Sp. z o.o.
ul. Kniewska 3
70-846 Szczecin
Polska
Zalecamy wysłanie urządzenia w formie paczki, aby jej zawartość została dobrze
zabezpieczona przez doręczyciela.
-
Po dokonaniu naprawy, wyślemy urządzenie na Twój adres przy pomocy wybranej przez Ciebie formy
dostawy. Otrzymasz numer nadania przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł monitorować
jej trasę.
Uwaga: Prosimy o nieprzesyłanie wraz z urządzeniem akcesoriów, takich jak ładowarki, karty pamięci SD lub karty SIM. Przed wysłaniem, radzimy wykonanie kopii zapasowej danych zapisanych w pamięci urządzenia.