1. Najpierw znajdź wybrany rodzaj naprawy na naszej stronie internetowej. Jeśli nie jesteś pewien, co jest nie tak z urządzeniem, nasi technicy mogą zdiagnozować problem za Ciebie.
     
  2. Następnie zamów i zapłać za naprawę na naszej stronie internetowej. Gdy to zrobisz, otrzymasz potwierdzenie zamówienia z jego numerem, który należy dołączyć do przesyłki.
  3. Zapakuj bezpiecznie urządzenie i wyślij na adres:

    MyTrendyPhone Sp. z o.o.
    ul. Kniewska 3
    70-846 Szczecin
    Polska

    Zalecamy wysłanie urządzenia w formie paczki, aby jej zawartość została dobrze zabezpieczona przez doręczyciela.
  4. Po dokonaniu naprawy, wyślemy urządzenie na Twój adres przy pomocy wybranej przez Ciebie formy dostawy. Otrzymasz numer nadania przesyłki, dzięki czemu będziesz mógł monitorować jej trasę.

Uwaga: Prosimy o nieprzesyłanie wraz z urządzeniem akcesoriów, takich jak ładowarki, karty pamięci SD lub karty SIM. Przed wysłaniem, radzimy wykonanie kopii zapasowej danych zapisanych w pamięci urządzenia.